بلوك سبك هبلكس سيپوركس بلوك سبك هبلكس سيپوركس .

بلوك سبك هبلكس سيپوركس

وال هنگ چيست؟

معرفي وال هنگ

در حالت كلي واژه وال هنگ به معني آويزان از ديوار است. اين واژه به لوازمي گفته مي‌شود كه فاقد پايه بوده و به ديوار متصل مي شوند. غالباً اين عبارت در ايران، به توالت هاي فرنگي و روشويي هايي گفته مي‌شود كه به ديوار متصل بوده و فاقد پايه هستند. اين گروه از لوازم، عموما به ديوار متصل شده و سيستم لوله كشي آن ها نيز در داخل ديوار خواهد بود. اين موضوع باعث مي‌شود تا فضاي كمتري را اشغال كرده و در نتيجه قابليت تنظيم ارتفاع و مزيت هاي ديگري هم براي آن فراهم باشد. اين فاكتور به نوبه خود تاثير بسيار چشمگيري در افزايش محبوبيت اين مدل از محصولات و نفوذ بالاتر آن ها در ميان مردم داشته است. البته بايد عنوان كنيم كه وال هنگ گبريت ساختاري متفاوت داشته و گونه هاي مختلفي از آن ها ارائه شده است. براي مثال برخي از آن ها در بخش پاييني داراي پايه بوده و برخي ديگر قابليت تنظيم ارتفاع و آپشن هاي ديگري را هم دارند. اما در حالت كلي هر مدل از توالت فرنگي كه به ديوار متصل شود را وال هنگ گويند.

مزايا و معايب وال هنگ

ساختار منحصر به فرد و البته ويژگي هاي گوناگون باعث شده تا اين گروه از محصولات، نفوذ بسيار زيادي را در بين عامه مردم داشته باشند. با اين حال اغلب افراد اطلاعات دقيقي پيرامون مزايا و معايب وال هنگ ندارند. در حالي كه توازن بين اين دو مولفه همان چيزي است كه بر روي محبوبيت اين محصول تاثير مستقيمي گذاشته است. ما در ادامه چند مورد از مزايا و معايب فلاش تانك را خدمت شما عزيزان بيان كرده ايم تا بهتر دليل نفوذ آن را بدانيد.

وال هنگ گبريت

مزاياي استفاده از وال هنگ

نخستين موضوعي كه جذابيت استفاده از اين محصول را افزايش داده، مزاياي بي نظير آن ها است.

صرفه جويي در فضا با Geberit

استفاده كمتر و صرفه جويي در فضا را مي‌توان به عنوان مهمترين و البته شاخص‌ترين مزيتي دانست كه در وال هنگ ها به چشم مي خورد. در حقيقت فلسفه به وجود آمدن اين محصولات هم چنين امري بوده است. به دليل ساختاري كه دارد، تنها يك فضاي كوچك را اشغال مي كنند. همين عامل باعث شده تا انتخاب بسيار ايده آل تري براي خانه هاي آپارتماني و مكان هايي با متراژ كم باشند. وال هنگ گبريت

  • استحكام بالاي وال هنگ يا فلاش تانك

  • نظافت آسان وال هنگ

  • كاهش صدا وال هنگ

  • كاهش مصرف آب فلاش تانك


معايب استفاده از وال هنگ

  • نصب وال هنگ
  • تعمير وال هنگ


براي خواندن اطلاعات بيشتر به سايت سيپوركس مراجعه نماييد.

پيشنهاد سيپوركس مقاله: فلاش تانك توكار 

منبع: https://siporex.ir


برچسب: وال هنگ، فلاش تانك،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۳۲:۲۲ توسط:فاطمه قاسمي موضوع: نظرات (0)

بلوك سيماني و مزايا و معايب آن چيست ؟

بلوك سيماني

بلوك سيماني از اصلي‌ ترين بلوك ها در صنعت ساخت و ساز محسوب مي‌شوند. اين بلوك ها در اندازه و ابعاد مختلف و كاربردهاي متنوعي موجود هستند. مهندسين ساختمان با توجه به نقشه ساختمان و اين كه آن ساختمان در كدام منطقه و شرايط آب و هوايي قرار گرفته نسبت به انتخاب بهترين بلوك اقدام مي‌ كنند. 

مزايا و معايب بلوك سيماني سبك

بلوك هاي سنتي مانند ساير بلوك ها داراي يك سري خصوصيات و ويژگي هايي است كه در واقع هر يك داراي مزايا و معايبي هستند. در ادامه با اصلي ترين اين موارد آشنا مي شويم.

مزاياي بلوك سيماني

از مزاياي بلوك هاي سيماني در ساختمان‌ سازي مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

در دسترس بودن
اجراي ساده


معايب بلوك سيماني


از معايب بلوك‌ هاي سيماني (معايب ساخت خانه با بلوك سيماني) مي توان به موارد زير اشاره كرد:

دوام كم در مقابل رطوبت
ضايعات زياد در زمان حمل و نقل و ساخت ديوارها يا سقف‌ ها
استحكام كم در ارتفاع بالاي 3 متر

ابعاد بلوك سيماني

اندازه بلوك سيماني مانند ساير بلوك ها متفاوت است. استاندارد بلوك سيماني و مصالح ساختماني ايران به شماره ISIRI 70-1 بيان مي كند كه بلوك‌ هاي توخالي ديواري بايد در اندازه‌ هاي 40×30×20 ، 40×20×20 و 40×10×20 سانتي متر ساخته شوند. در اين استاندارد آمده است كه جمع طول قطعات توپر بايد بيش از كل طول در همان جهت باشد و سطح بخش‌ هاي پر بيش از 50 درصد سطح كل بلوك در جهت عمود بر بار وارده را در بر گيرد. در اين استاندارد ضخامت حداقل جداره‌ ها و پوسته خارجي بلوك‌ ها براي بلوك‌ هاي كوچك 3 سانتي متر و براي بلوك‌ هاي متوسط و بزرگ 4 سانتي متر تعيين شده است. در ادامه به طور كلي به ابعاد بلوك سيماني اشاره شده است. لازم به ذكر است كه شركت سازه سبك آرسام، بلوك سيماني ارائه نمي دهد و فقط بلوك سبك aac براي فروش دارد و اين مقاله صرفا براي آگاهي به مشتريان است.

قيمت بلوك سيماني

قيمت بلوك سيماني مانند قيمت بلوك سبك يكي از سوالاتي است كه اكثر خريداران حين خريد مي پرسند. در واقع بايد بگوييم كه قيمت به عوامل مختلفي از جمله ابعاد و سايز بلوك، تعداد آن و ملات مرتبط با آن بستگي دارد. در حالت كلي قيمت اين بلوك به تنهايي بدون ملات و هزينه هاي جانبي آن ارزان است. براي افرادي كه تمايل دارند كه فقط با كمترين هزينه ساخت و ساز پروژه خود را انجام دهند، گزينه مناسبي مي باشد. خيلي از افراد گمان مي كنند كه قيمت اين بلوك نسبت به بلوك سبك ارزان تر است ولي اگر كمي دقت كنند و تمام هزينه ها را محاسبه كنند، متوجه خواهند شد كه هزينه نهايي ساخت با بلوك سبك سيپوركس يا هبلكس در مواردي حتي كمتر از هزينه بلوك سيماني مي شود. زيرا هزينه هاي جانبي از جمله ملات ماسه سيمان، هزينه كارگران براي حمل بار و … با استفاده از بلوك هاي aac كاهش مي يابد.

منبع: siporex.ir


برچسب: بلوك سيماني، بلوك سبك، بلوك هبلكس، بلوك سيپوركس، بلوك عايق،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۹:۲۱ توسط:فاطمه قاسمي موضوع: نظرات (0)