بلوک سبک هبلکس سیپورکس بلوک سبک هبلکس سیپورکس .

بلوک سبک هبلکس سیپورکس

خرید و قیمت بهترین بلوک سبک ساختمانی

خرید و قیمت بهترین بلوک سبک ساختمانی

مقاومت و عایق بودن ساختمان امر مهمی است که این روزها با وجود زلزله و دیگر مشکلاتی که وجود دارد، باید چاره‌ای اندیشید. یکی از این اقدامات، استفاده از بلوک سبک است. بلوک سبک سیپورکس، هبلکس و .. بهترین نمونه از بلوک‌های سبک هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از سیپورکس، این روزها تعداد زیادی از مصالح ساختمانی پا به عرصه وجود گذاشته‌اند که هر کدام از آن‌ها مولفه‌ها و البته نقاط قوت مختص به خود را دارند. در این میان بلوک‌ها بیش از سایرین با استقبال مواجه شده‌اند؛ چرا که مزایای بسیار منحصر به فردی دارند. البته باید عنوان کنیم که همین مزیت‌های منحصر به‌فرد هم سبب شده تا انواع مختلفی از آن‌ها شکل گیرد. به گونه‌ای که گاها این تنوع بالا باعث سردرگمی مشتریان می‌شود.

بلوک سیمانی، بلوک لیکا، بلوک گچی، انواع بلوک‌های سبک AAC نظیر بلوک سیپورکس، بلوک هبلکس، بلوک سفید، بلوک پرین، بلوک سیلکس و کیبکس و… تنها بخشی از این تنوع گسترده می‌باشند. همین تنوع بالا هم سبب شده تا اغلب مشتریان به دنبال خرید و قیمت بهترین بلوک سبک ساختمانی در این میان باشند؛ چرا که همواره انتخاب بهترین مورد می‌تواند گزینه‌ای کارساز باشد.

باید عنوان کنیم که صفت بهترین متناسب با نیاز افراد حتی بودجه و نوع سازه آن‌ها متغیر خواهد بود. ممکن است برای فردی که در پی ساخت برجی چند طبقه است، بلوک‌های سبک اتوکلاو شده بتواند انتخاب مناسب باشد. حال این که برای ساخت یک دیوار باربر ممکن است مدل‌های سیمانی بهینه‌تر باشند. شناخت و انتخاب بهترین بلوک سبک ساختمانی ارتباط مستقیمی با شناخت شما از این بلوک‌ها دارد.

انواع بلوک سبک ساختمانی

قبل از این که بخواهیم بهترین بلوک‌های سبک ساختمانی را معرفی کنیم، باید بدانید که این دسته از مصالح تنوع بسیار بالایی دارند. این تنوع در حیطه‌های مختلفی نظیر نوع مواد به کار رفته، ابعاد و اندازه، برند و... می‌باشد.

بلوک سبک اتوکلاو شده AAC

بلوک سبک غالبا چگالی اندکی داشته و وزن آن‌ها نسبت به ابعادشان بسیار کم‌تر است. همین مورد هم باعث شده تا وزن کلی ساختمان را کاهش دهند. در این میان مدل‌های اتوکلاو شده را می‌توان جزو محبوب‌ترین مدل‌های بلوک سبک ساختمانی دانست. این دسته از بلوک‌ها غالبا از ترکیب موادی نظیر پودر سیلیس، آهک، سیمان، آب، خاک رس و موارد مشابه ایجاد می‌شوند. ترکیب کلی این مواد با همدیگر باعث ایجاد یک واکنش شیمیایی می‌شود که مخلوط نهایی را به صوت یک کیک در می‌آورد. ماده بدست آمده را در فرایند اتوکلاو هوادار می‌کنند. این هوا می‌تواند در نهایت باعث ایجاد حباب‌های مختلف درون بلوک شود که وزن آن را هم پایین می‌آورد. از طرفی دیگر این حباب‌ها مانع از انتقال صوت شده و فضای آرام تری را فراهم می‌کند. بلوک acc در برابر حرارت مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهند. همین مورد هم میزان تقاضا برای خرید بلوک سبک را افزایش داده است.

بلوک سیپورکس یا بلوک سفید سیپورکس

بلوک سیپورکس را می‌توان به عنوان یکی از محبوب ترین مدل‌های بلوک سبک در بازار دانست. این دسته از بلوک‌ها در حقیقت نوعی از بلوک‌های اتوکلاو شده هستند که بسیاری آن را به عنوان بلوک acc سیپورکس هم می‌شناسند.

ابعاد و اندازه این بلوک‌ها متغیر است. مقاومت در برابر انتقال حرارت، قیمت مناسب، ابعاد گوناگون، وزن اندک و... تنها گوشه‌ای از مزیت‌های بی‌نظیری است که این دسته از بلوک‌ها در بطن خود دارند. برهمین مبنا هم بوده که بسیاری از افراد به دنبال خرید بلوک سبک سیپورکس هستند.

بلوک هبلکس یا بلوک سفید هبلکس

بلوک هبلکس را می توان به عنوان یکی از بهترین و البته ایده‌آل‌ترین نوع بلوک‌های ساختمانی دانست. دلیل این حجم از محبوبیت هم مزیت‌های ویژه‌ای است که در بطن خود دارند. این روزها کارگاه‌های متنوعی نسبت به ساخت بلوک سفید هبلکس اقدام کرده‌اند. این مورد نه تنها تنوع را افزایش داده، بلکه باعث کاهش قیمت شده است. لذا تعداد بیشتری از مشتریان به سمت خرید بلوک هبلکس هجوم آورده‌اند. بلوک سیپورکس هم از همه لحاظ مانند بلوک هبلکس می‌باشد و تنها تفاوت این دو بلوک در برند آن است.

بلوک پرین

بلوک‌های سبک پرین را می‌توان به عنوان دسته‌ای دیگر از انواع بلوک‌های سبک در نظر گرفت. موضوعی که باعث جذابیت این دسته از مصالح شده، تنوع بالای ابعاد و اندازه‌های آن است. به گونه‌ای که این روزها بلوک های پرین در طیف بسیار زیادی از طرح‌ها تولید می‌شود.

بلوک سفید
منظور از بلوک سفید همان بلوک‌های سبک اتوکلاو شده مانند هبلکس، سیپورکس، پرین و... می‌باشد.

با این وجود بسیاری از افراد با شنیدن نام این دسته از بلوک‌ها دچار سردرگمی می‌شوند. بسیاری هم صرفا رنگ را ملاک قرار می‌دهند.

به عبارت ساده‌تر هر بلوکی که به رنگ سفید باشد را در این دسته بندی قرار می‌دهند که البته ساختاری کاملا اشتباه است؛ چرا که با این ترتیب بلوک‌های گچی هم در این حیطه قرار می‌گیرند که عملا اشتباه می باشد. لذا هر زمان نام بلوک سفید را شنیدید، منظور از آن بلوک‌های اتوکلاو شده می باشند.

خرید بهترین بلوک سبک ساختمانی با مناسب‌ترین قیمت

حال که با انواع بلوک سبک ساختمانی آشنا شدید، یقینا می‌توانید به شیوه‌ای ساده‌تر گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. اما برای هر نوع از بلوک‌های سبک ذکر شده، طیف زیادی از عرضه کنندگان وجود دارد. هر کدام از این عرضه کنندگان هم قمیت مختص به خود را ارائه می‌دهند. همین مورد باز هم مشتریان را گمراه می‌کند.


برچسب: بلوک هبلکس، بلوک سبک، بلوک سیپورکس، انواع بلوک، بلوک عایق، بلوک aac،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۴۴:۵۰ توسط:فاطمه قاسمی موضوع: نظرات (0)