Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  شيرآلات شيرآلات

بلوک سبک هبلکس سیپورکس

انواع شيرآلات ساختمان و راه هاي خريد آن

انواع شيرآلات ساختمان

با شناخت انواع شيرآلات ساختمان، در زمان بازسازي يا ساخت ساختمان، انتخاب راحت تر و بهتري خواهيد داشت. اما شيرآلات ساختماني از چه جنبه هايي با يكديگر تفاوت دارند؟ آيا هريك از بخش هاي ساختمان، شيرآلات منحصر به فرد خود را دارند؟ طبيعتا هركدام از بخش هاي ساختمان، نياز به شيرآلات مختلفي خواهند داشت.

شيرآلات ساختماني با توجه به نوع كاربري كه دارند طراحي متفاوتي نسبت به يكديگر خواهند داشت. در حالت كلي انواع شيرآلات ساختمان به دو نوع واشر دار و بدون واشر دسته بندي مي شوند. از جمله شيرآلات بدون واشر مي توان به شيرهاي ديسكي، توپي و كارتريجي اشاره كرد.

شيرآلات فشاري نيز از جمله شيرآلات واشردار به حساب مي آيند. در اين محتوا قصد معرفي انواع شيرآلات ساختمان را داريم و پس از مطالعه آن مي توانيد بهترين ها را براي استفاده در ساختمان سازي خود انتخاب كنيد.

شيرآلات ديسكي از جمله انواع شيرآلات ساختمان

اين نوع از انواع شيرآلات ساختماني از جمله شيرآلات تك اهرمي به شمار مي روند. در داخل بخش استوانه اي شير، يك كارتريج به عنوان اختلاط آب گرم و سرد تعبيه شده است. در بخش انتهايي آن نيز 2 ديسك با جنس سراميك قرار گرفته است كه با حركت اهرم، ميزان شدت آب را كنترل خواهد كرد. با چرخش افقي اهرم نيز مي توان دماي آب را كنترل كرد.

شيرآلات ديسكي از كيفيت بالايي برخوردار هستند و به دليل دوام بالايي كه دارند، كمتر نياز به تعمير خواهند داشت. اين شيرآلات در برند هاي مختلفي ارائه شده اند و برند ايده آل استاندارد به عنوان يكي از بهترين ها شناخته مي شود.

بيشتر بدانيد: توالت فرنگي ديواري

شيرآلات توپي

شيرآلات توپي به عنوان شيرآلات تك اهرمي نيز شناخته مي شوند. اين شيرآلات معمولا در آشپزخانه مورد استفاده قرار مي گيرند. در ساختار اين شيرآلات، يك كلاهك توپي شكل با بخش داخلي خالي استفاده شده است. اهرم شير، به اين كلاهك توپي متصل شده كه بر روي بدنه شير مي چرخد. با چرخش اهرم، توپ داخلي شير نيز حركت كرده و ميزان فشار آب را كنترل خواهد كرد.

يكي از مزاياي شيرآلات توپي، مربوط به امكان استفاده يك دست از آن مي شود. با حركت يك دست، مي توانيد ميزان دما و همچنين فشار آب را تنظيم كنيد. اما شيرآلات توپي، معمولا چكه بيشتري نسبت به ساير شيرآلات دارند.

شيرآلات كارتريجي ساختمان

شيرآلات كارتريجي از جمله انواع شيرآلات ساختمان پركاربرد به شمار مي روند. اين نوع شيرآلات داراي دو اهرم هستند. شيرآلات كارتريجي، از نظر ظاهر كاملا مشابه شيرآلات فشاري دو اهرمي هستند. اما شيرآلات فشاري، از جمله شيرآلات واشردار و شيرآلات كارتريجي از جمله شيرآلات بدون واشر هستند.

اما باطن اين شيرآلات تفاوت هاي بسياري نسبت به يكديگر دارند. در هنگام استفاده از اين شيرآلات، به خوبي متوجه تفاوت آن ها خواهيد شد. در شيرآلات فشاري، نياز به اعمال فشار بر روي واشر خواهد بود اما در شيرآلات بدون واشر، با كوچكترين حركت اهرم مي توان جريان آب را كنترل كرد.

پيشنهاد ما: وال هنگ (فلاش تانك توكار Geberit)

شيرآلات فشاري از جمله انواع شيرآلات ساختمان

شيرآلات فشاري به عنوان قديمي ترين انواع شيرآلات ساختمان شناخته مي شوند. اين نوع شيرآلات را مي توان در ساختمان هاي قديمي به وفور مشاهده كرد. در شيرآلات فشاري از واشر استفاده مي شود و چنانچه از جنبه قيمت به اين شيرآلات نگاه كنيم، قيمت پايين تري دارند.

اين شيرآلات با اين كه نياز به اعمال فشار براي قطع و وصل شدن آب دارند، اما شاهد مشكلات كمتري در آن ها هستيم. تعمير شيرآلات فشاري نيز ساده بوده و به دليل مقاومت و عدم چكه كردن، كمتر نياز به تعمير خواهند داشت. در ساختار اين شيرآلات از دو اهرم استفاده شده و عمليات اختلاط آب گرم و سرد به وسيله اين دو اهرم كنترل مي شود.

آشنايي با انواع شيرآلات ساختمان

هر يك از انواع شيرآلات ساختمان، به مانند هر چيز ديگري نياز به چك كردن دوره اي خواهند داشت. هرچقدر هم كه جنس و متريال شيرآلات انتخابي شما خوب باشد، باز هم بايد از صحت عملكرد آن اطمينان حاصل كنيد. برخي از لوازم شيرآلات قابل تعويض هستند و در صورت بروز مشكل در آن ها، مي توان به راحتي آنها را تعويض نمود.

تميز كردن شيرآلات از اهميت ويژه اي برخوردار است. اين كار علاوه بر تميز كردن شيرآلات، در افزايش ماندگاري و دوام آن نيز تاثير خواهد گذاشت. پس هرچه شيرآلات تميزتري داشته باشيد، عمر آن را افزايش مي دهيد. جرم و رسوب روي شيرآلات، باعث پوسيده شدن زودتر آن خواهد شد و از اين رو با تميزكاري مرتب، بايد از ايجاد آن جلوگيري كنيد.

خريد شير روشويي ايده آل استاندارد

خريد شيرآلات ساختمان از اهميت ويژه اي برخوردار است و بايد توجه ويژه اي به انتخاب شيرآلات داشته باشيد. برند انتخابي شما براي شيرآلات، علاوه بر زيبايي، در مقاومت و دوام آن نيز تاثير خواهد گذاشت.
شيرآلات ايده آل استاندارد يكي از برند هاي معتبر شيرآلات ساختماني است.

محصولات اين برند از بالاترين درجه كيفي برخوردار بوده و بي شك رضايت شما را جلب خواهند كرد. يكي از مزيت هاي شيرآلات ايده آل استاندارد، مربوط به تنوع بالاي محصولات آن مي شود. ايده آل استاندارد، اقدام به توليد و ارائه انواع اقسام مدل هاي شيرآلات ساختماني كرده و مي توانيد شيرآلات كليه قسمت هاي خانه خود را از اين برند انتخاب كنيد.

سيپوركس به عنوان عامل فروش اين شيرآلات، بهترين ها را در اختيارتان قرار خواهد داد. كارشناسان سيپوركس به صورت 24 ساعته و در تمامي ايام هفته، آماده ارائه خدمات پشتيباني هستند و مي توانيد راهنمايي هاي مورد نياز را از آن ها دريافت كنيد.

قيمت شيرآلات ساختمان

قيمت، يكي از عوامل تاثيرگذار در خريد محصولات است. در رابطه با قيمت شيرآلات ساختمان نمي توان به رقم دقيقي اشاره كرد. چرا كه هريك از انواع شيرآلات ساختمان، قيمت متفاوتي نسبت به يكديگر دارند. توصيه مي كنيم كه در هنگام خريد شيرآلات، كيفيت را فداي قيمت نكنيد.

چرا كه برخي محصولات با قيمت ارزان تري براي فروش گذاشته شده اند اما كيفيت مطلوبي نداشته و دوام پايين تري را از آن ها شاهد خواهيم بود. سيپوركس انواع اقسام شيرآلات با برند هاي مختلف را براي فروش گذاشته و مي توانيد شيرآلات برند ايده آل استاندارد را با نازلترين ميزان قيمت ها از فروشگاه سيپوركس تهيه كنيد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/12/15 ساعت: ۱۴ توسط:heblex-siporex :